s ' m o r e
home about bias twitter tumblr weheartit facebook dashboard follow


big applause

Edited and own by : Safirah
Template Original made by : Jaera
Credit : css school image pixel

C U T I
Monday 19 November 2012 | 10:03 | 0 comments

How shocked can they be? xD

Assalamualaikum. Hello guys. Here's my new look. Blogskin je sebab aku malas. Haha. Oh ya, how is your holiday? Fun? Bored? Interesting? Aku? Nothing special. Sedar tak sedar sekarang dah bulan Disember! And you know what, it's only a month until the school is open! And me are going ti FORM 5! Seriously, it's awkward being  AWKWARD SENIOR. Oh, i hate SPM. My result this year was so so so bad and i feel like crying damn mucch! Tengok je result akhir tahun aku, aku dah tahu dah masa depan aku. Masih kelabu-kelabu asap lagi. All my friend are doing good job in their exam and me like a dog yang menyalak dengan bayang-bayang sendiri. Sesuai tak peribahasa tu dengan aku? Don't bother. Rasa macam mimpi pula naik form 5. Dengan tak prepare apa-apa, sedar-sedar je aku dah umur 17 TAHUN! I feel like SCREAMING and so SHOCKED.

Sekarang aku tahu apa itu rindu. How i miss my childhood experince, i miss my old friend, i miss my old school, i miss my old memories. I hate all my mistakes i made in my past life. Kalau aku ada mesin masa macam Doraemon, dah pasti aku akan betulkan balik segala kesilapan aku. I'm gonna fixed it really really well, so no one would be hurt because of my action. Aku rasa nobita sangat beruntung sebab ada doraemon. Selain boleh bantu nobita, doraemon pun bertindak sebagai kawan baik nobita yang sangat setia walaupun dorang selalu bertelagah. I miss my old friends but for sure they will not gonna miss me. New friends, new school, of course they can change including me. {merepek}

Btw, i'm going for a long holiday trip. Where? It's a secret. Paris? Itali? London? How i wish i could go there, but nevermind. Malaysia pun okay what? Kita kena support industri pelancongan negara kita. Cuti-cuti Malaysia. Sebenarnya, banyak sangat benda yang aku nak kongsi dengan korang, but i don't know where to start. Dah pening kepala aku. Mulai hari ini aku dah takda kat sini, pergi makan angin katakan. Minggu depan baru aku balik sini. I'm going to stop writing. Bye for now! Wassalam.



Omo~ ~ it feel like i'm gonna fly high ~ ~ ~ ~ ~ ♥