s ' m o r e
home about bias twitter tumblr weheartit facebook dashboard follow


big applause

Edited and own by : Safirah
Template Original made by : Jaera
Credit : css school image pixel

too much assumption.
Saturday 15 December 2012 | 21:21 | 0 comments


TADAAA !! MY NEW LOOK !!

Assalamualaikum and anyeonghaseyo chingu's. Here you go my new blogskin..........again. Haha. Kawan aku tanya, aku ni rajinnya tukar 'baju baru' untuk blog ni. Actually aku ni sebenarnya jenis orang yang cepat sangat naik bosan dengan sesuatu benda. Bulan 11 haritu baru je aku tukar skin. Bulan ni tukar skin lagi. Takdelah, aku sebenarnya nakkan sesuatu yang simple dan tak sarat dan akhirnya inilah hasilnya. Nampak sarat tak? Pada aku, aku suka kot...hehe. Ni blogskin yang aku guna dulu.



Alang-alang tu aku nak promote sikit background twitter aku. Lol.

TOP Big Bang !
EXO M, Super Junior M dengan BtoB buat showcase kat Malaysia dan semestiya aku pergi......lah sangat. Memain je. Aku mana ada duit nak pergi sana. Kalau ada pun aku tak pergi sebab lagi baik aku buat makan KFC ke, pizza ke, shopping ke walaupun aku minat EXO. Takdelah fangirling sangat. Tak dapat pergi sana tengok gambar doprang pun jadilah kat facebook 8TV Nite.

Aku dengar artis kpop kena 'boo' kat Shout Awards haritu. Haritu? Okey, aku memang lambat sikit dalam hal ehwal semasa ni. Patutlah dorang trending kat twitter #MalaysiaSaySorryToVixxandNuest. Bila aku dengar cerita tu aku terkejut jugak. Aku tak back-up sesiapa but as a human being, suka tak kalau kita kena 'boo' and kena baling kasut? Tak tau lah pulak kalau ada orang suka. Seriously, aku bukan nak kata apa tapi kita kan ada adab. Tak kira la dia tu kpopper, anti-kpop apa-apa je lah, semua kita kena hormat. Tak perlulah anti sampai gitu sekali. Kan berdosa kalau sakitkan hati orang lain?

Nak-nak lagi masa bola sepak AFF Piala Suzuki : Malaysia lawan Thailand. Dorang kata refferee tu orang Korea and nak amik kau, semua orang bash kpop. And i was like, WHAT?! Orang Korea tak semestinya dia Kpop. Kpop is entertainment okey. Not races. Bukan lumba, maksud aku kaum. Kpop bukan kaum macam kaum melayu, cina, india. Kpop tu nama bagi hiburan kat Korea. Belit-belit pulak aku cakap. Fine, tak paham buat-buat faham je la. Aku akui refferee Korea tu macam berat sebelah *aku pun marah jugak sebenarnya*. Tapi kelakar bila dorang tweet pastu tepek gambar kat post dorang. Gelak aku dibuatnya xD