s ' m o r e
home about bias twitter tumblr weheartit facebook dashboard follow


big applause

Edited and own by : Safirah
Template Original made by : Jaera
Credit : css school image pixel

stay still
Friday 25 January 2013 | 06:35 | 0 comments


Assalamualaikum. Anyeonghaseyo chingu's. I'll be back and now i'm back! I'm so busy-busy this year. Homework there, homework here. Stop it my broken english. pffftt. Today i got some issue here. Haritu aku ada dengar desas-desus yang Erul AF9 ada masuk syarikat rakaman korea? Nama syarikat tu the CUBE tak silap aku. Ala yang syarikat rakaman Beast, 4minute. Betul ke? Katanya sebagai trainee cenggitu la. Betul ke? Aku nak tau jugak. Kalau betul, seronoknya la jumpa artis Korea sana tu. Untunglah badan. (tetiba teringat dia nyanyi lagu 2PM i'll be back).

2013. Banyak jugak artis K-pop keluar lagu baru. Paling famous I Got A Boy - SNSD. Paling ditunggu-tunggu rasanya. Lagu ni ada 2 rentak. Satu ala-ala hip hop, satu lagi ala-ala comel gitu. Ingat nak master tarian dorang. Tapi apakan gaya. Tengoklah badan aku macam kayu. Tak ada ciri-ciri langsung boleh menari! Sekarang aku lebih suka dengar lagu CNBlue - I'm Sorry. First time aku dengar terus tertarik. Lagu ni macam ada aura je. Eceh, ayat bajet. #IniSemuaPoyo

KORANG! Ada tengok video terbaru mathlutfi tak? Gilos tergelak-gelak aku tengok dia. Geli hati aku. Setiously, setiap kali dia buat video memang tak pernah hampakan peminat dia. Kepada yang tak tengok lagi, rajin-rajinlah search dekat youtube.com okey?

I'm wondering bilalah EXO nak buat comeback?
I miss them all ~
written by: safirah rozlan